wtorek, 21 sierpnia 2018

"Przypominajka"







Współpraca z rodzicem jest czymś nieocenionym w pracy logopedy. Dzięki ćwiczeniom w domu nasza praca przynosi efekty. Jednak rodzice często o tym zapominają. Dzieci nie tylko nie ćwiczą w domu, ale też zapominają przynosić na zajęcia zeszyt. Dlatego zawsze na początku powtarzam do znudzenia jak ważne są ćwiczenia, jak ważne jest to, by na bieżąco zaglądać do zeszytu. I wcale nie musi być to nudne powtarzanie obrazków na kartach pracy. Do zeszytu możemy wklejać koperty, a do nich wkładać różne gry,  w które dziecko może grać z rodzicem w domu (domino, memory, puzzle itp.). Ale nie o tym chciałam pisać :-). Ćwiczenia! Są potrzebne. Dlatego przygotowałam kiedyś karty, które wklejałam dzieciom na pierwszą stronę zeszytu. Dziecko mogło się podpisać na karcie i ją pokolorować, a rodzice (ewentualnie dzieci już czytające) mieli małą „przypominajkę”. Karty są do pobrania w zakładce: do pobrania.

Zainspirowałam Cię? To wspaniale!
Będzie mi bardzo miło, jeśli mi o tym powiesz –  w komentarzach na blogu lub na Facebooku.
Staram się dzielić swoimi pomysłami na bieżąco (choć praca i niemowlak skutecznie mi to utrudniają ;)) -   jeśli polubisz moją stronę na FB, niczego nie przegapisz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz